30 Mayıs 2009 Cumartesi

ŞU SIRALAR

Gözüm hep ıhlamurlarda.
Burnum kokuyu almayagörsün.
Karşı kaldırım,yan yol,sapa yol,yolumun üstü değilleri iplemiyor bile.
Sırf baygın kokularının hatırına burnumun dikine ! gitmeyi seviyorum.

Çaktırmadan, dallarına değe değe ıhlamurlar altından geçmeye bayılıyorum.
Akasyaları hiç demiyorum bile.

Samim'le Meliha aşkına bir üzülüp bir gülüyorum.
Seyhan'ı çok fena kendime benzetiyorum.
Halim kötü mü?Asla değil.Ama Ali gibisi varken dünya iyisi Halim'e ne desem ki...
Mustafa'yla Nazlı neyse de savcı beyin aşkını itiraf edişi unutulacak gibi değil.
Yılmaz Özdil'e bayılıyor,Ayşe Arman' a hayret ediyorum.
Erol Evgin'in o yumuşacık sohbetine birgün şahit olur muyum sorusunu pek bir soruyorum.
Çok Güzel Hareketler diyen çocuklarımla "Ersin vurulmaya geldiklere"şahit oluyorum.
Ama ben Oğuzhan'cıyım bilinsin istiyorum.
Sırf sesini duyabilmek için hep Gülben dinliyorum.
Yok haksızlık olmasın.
"Giden günlerim oldu"şu sıralar önceliğim.
Balkondan sohbeti seviyorum.
Çocuklarımın oyunlarını izlemeyi.
Büyük oğlumun 10 yaş triplerine bakıp da büyüdüğünü görmeye bayılıyorum.
Kendini savunması öldürüyor beni ! Yumurta kırabiliyor.Oğlum büyüyor.

2.5 litre su içmek için hergün işkence çekiyorum.
Susuz yaşamaya alışkın iç organlarım muhtemelen can simidi derdinde.Benim derdim başka.
Jane Eyre ayna istiyorum mesela.
Kırmızı oje,Sally Hansen bacak fondoteni.
Bunları derken kendime gülmeyi seviyorum.
Araba plakalarından içindekini bilebiliyorum!!!
Kaktüslerimi çok seviyorum.
Bir beyaza bir pudra rengine bitiyorum.
Puantiyeli beyaz saksılar arıyorum.
Saçlarımı ortadan ayırmaya çalışıyorum.
Ojelerimi bitirmeye azmettim.
Oysa ki boş işler de nafile bir diyeceğim var.

Farkıma vardım.Sıradanlığımdan sıyrılmaya çalışıyorum.
Şu sıralar kusurum olursa affola.
Anlayacağınız hiç işim yok sizinle.

Derdim zorum benle..
Sırf kendimle.

5 yorum:

semaozturk.blogspot.com dedi ki...

ne güzeldi.. iyi ki sizi görmüşüm geçerken.)) selamlar..

MAVİANNE dedi ki...

ne kadar güzel yazı bu böyle Hülya,
okurken çok zevk aldım
gerçekten de
hele de yazdıkların çok tanıdık olunca okumak da zevk verdi
aynı şeyleri izleyip okuduğumuzu görmek de çok güzel
herşey gönlünce olsun
sevgiler :)

Adsız dedi ki...

hülya,görüşmeyeli uzun yıllar oldu, faceden de merhaba dedim gerçi ama buraya da yazmak istedim, meğer sen tam anlamıyla bir cevhermişsin, çok etkilendim doğrusu, pasta ve kurabiyelerin için diyecek söz bulamıyorum, tebrikler arkadaşım...

Hülya dedi ki...

YAĞMUR ZAMANI;teşekkürler...İyi ki:)

MAVİANNE;senden bunları duymak çok hoş inan.Sevgiler..

GÜLSEREN;canım arkadaşım merhaba...Evet en son bir sınavda karşılaşmışdık di mi?Öğretmen bir hanımın beni cevher bulması çok sevindirici bu arada.Bana mailini atar mısın?Sevgiler..

Adsız dedi ki...

adresim gulserenturker@yahoo.com hülya, sitenin sıkı takipçisiyiz artık, ben ve kızım, hayran olduk yaptıklarına ve bizim mutfağın ne kadar renksiz olduğunu anladık...