21 Nisan 2010 Çarşamba

DEDİM Kİ BİZE BİŞEY OLMAZ BEN KORURUM BİRİMİZ ÖLÜCEK OLSAK O BEN OLURUM

Kıpır kıpır.
Bayılıyorum.
Sanki dünyanın tüm enerjisini sırtlanmış saçıyor etrafa.
Bol bol.
Pırıl pırıl bakıyor.
Off diyorum o yaşıyormuş hakikaten.
Öyle insanlarla rastgelmek istiyorum.
Yolumu bölsünler,arkadaşım olsunlar istiyorum.
Pişpirik oynayalım,epeydir dönmediğim okeye dönelim istiyorum.
Saçlarımızı sarıp,pijama partisi verelim istiyorum.
İçimdeki alaturkalığı alaşağı etsinler istiyorum mesela.
Aslında....
Böyle birini tanıyorum ya neyse.Yani öyle biri.Bana öyle geliyor.
Ama arkadaşım değil:(

O kim mi? Nil.

Şimdilerde Nil'in kıyısında oturdum onunla söylüyorum şarkıları.
Hele bir rüya mı gerçek mi kestiremediğim şarkısı var ki farklı,bayılası.

Aşkımız Her zamanki Gibi Tehlikede...

Başa sarıp sarıp dinliyorum desem yalan olur bu devirde başa sarmak mı var.
İlahi ! Tümünü yürüt de olsun bitsin.

"Neyse ki ölmedik çıktık karaya,bir otobüs durdurduk gidermiş Ankara'ya "
derken aaa rüya gibi diyesiniz geliyor.
"Ağlardan kurtulduk gittik bir bara" diyor ya şaka gibi.
Kısacası anlatamayacağım.


Şimdi

"Çift kişilik nedense yastığım yorganım.Allah nasip ederse sola kayacağım diyor."
Gazeteye ilan vermiş bekar kız durumu daha nasıl güzel anlatılır ki.

Madensuyu yeşilini bu kadar güzel taşıyan bir kadına sadece bakmak haksızlık olur.
Sizi şaşırtan birşeylere kulak verin.
Beni dinleyin .
Siz de Nil dinleyin!

Hiç yorum yok: