13 Temmuz 2008 Pazar

PEKİ PEKi ANLADIK.

Merkezci biri değilim.
Hiç de olmadım.
Yani ille de ben,önce ben,harika ben,şahane ben diyenlerden değilim.
Şükür ki değilim Yarabbim....
Eksik gedik yanlarının derdine düşmüş,
hani kanayan dizlerinden ders çıkarmaya hevesli kendim,
kendini eğitmeyi seviyor.Çok şükür ki seviyor.Yoksa bu yazıyı utancımdan yazamazdım.
Bu ego denen vahşi hayvanı eğitmeye ömür yeter mi?Yetmez.
Farkındayım...
Ammavelekin,içindeki hayvanı azimle,hırsla,şahanesinle,yıldızsın,starsın,şansın,şöhretsinle,
hatta makamlı,mevkili,süpersinlerle yedirip,içiren.Büyüten.Büyüten...Büyüten...
Utanmadan,eğitmeden,terbiye etmeden büyütenler var ya....

Hadbilmez,hal bilmez,bildimcik,buldumcuk,hazımsız,haketmez,haltetmez.
Ne derseniz deyin yakışır onlara.
Ayracı var mı bu işin?
Hani şöyle kıl iplik üzeri?Var da...Bilip de bulana...Bulup da bilebilene...

Hâd bildirmeyi seviyor musunuz?
Hani şöyle durduk yere sırf size ters gelen bir bakış,
bir anlam,bir duruş sergiledi diye canını yakmaktan müthiş zevk alıyor musunuz?
Kimin?Çevrenizin elbet.Bu iş olur,dış olur farketmiyor.
İçin de siz olun yeter.
Farklı düşünüyor diye gıcığınız mı var ona?
Sırf sizin doğrularınız doğruyken,dışınızdakiler hep eğri mi geliyor mesela?
Aslında öyle değiller de kurduğunuz cumhuriyet de bu size öyle mi görünüyor?
Gözünüz,gücünüzden kamaşmış,uçuyor musunuz?Görmüyor musunuz?
Her daim en iyiye,en mantıklıya sahipken topunu hor mu görüyorsunuz?
En temiz,en fiyaka,en alımlı,en cakalı sizken.
Gör,görenek siz de hadsafhadayken.Dışınızdakilere adeta acıyor musunuz?
Ne işin var yanım da yönümde dememe de müsaade ediver şimdi..
Et ki haddimi bileyim...Çok rica ediyorum.
Seni fanuslara koymama izin ver sonra.
Pamuklara sarayım.Gülsuları serpeyim üzerine.
Öl de öleyim.Sus de susayım.
Hakkını nasıl öderim yoksa.
Herşeyi senden öğrendik-
ya..........Sen öyle san....

Bir dur.Heyyyt.Hoopppp.Hemşehrim!
Vay be!Sen neymişsin dememe müsaade et.
Öpeyim....

Hiç yorum yok: