21 Nisan 2010 Çarşamba

PARDON.....ÇOK PARDON.....

Tanıyamadım.
Çıkaramadım.
Hiç bilemedim.
İsmini söylersen tanırım diyemem.
Afedersin.
Kurum kibir değil bilesin.
Öyle manidar baksan da ben seni takıldığın yerde göremedim.
Küsmedin di mi?
Bilmem ki....
Şiir okumuş muyduk?
Gülmüş müydük?
Ağlamış mıydık?
Aldatmış mıydık?
Ne paylaşmıştık?
Yoksa paylaşmadık mı?Hiç gibi mi?

Yaş gidiyor,zaman geçiyor,söz dinlemiyor ya hiçbirşey.
Hey gidinin dünyası.
Fır fır.Fırıldak.
Eteklerini savuran yosma işte.Ona suç atalım bence.

Değişmedim diyemem ondan bil olmazsa.

Düşündüm de kimseye küs değilim epeydir.
Şükür.
Küstürmüş olabilirim.Hiç bilmedim.Kimse onlar ,çok özür dilerim.
Hiç konuşmam dediğim yok.
Yoluma kim çıksa selâm olsun.
Hal hatır ederim.
Kim gelirse gelsin.
Çekincelerimi,çektiklerimi,
burulup,burktuğum,
kurup,kurulduğum,
tez bulup savurduğum,
kesişmesin diye dua ettiğim,
ölse de kurtulsak dediğim kendimi bile yıllar var ki görmedim.
Eteklerimden silkeledim topladığım çakıltaşlarını.
O ne yükmüş öyle .Oh be! Hafiflemişim güzelim.


İlkokul hocamı affettim.
Beni sevmeyeni ,kabullendim.
Sevgililerini kıskanmıyorum artık yeşil-mavi gözlü sevdiceğimin.
Hatta gelsinler bize , seni anlatalım isterim..N'olucak...
Zararları olmaz bize.

Aşkından,hevesinden geberdiklerinin yüzünü ezbere çekip çekip,üç gün görmeyince
anlamı,hatırası olan her bir çizgiyi unutuvermek.Budur işte.Yzının anafikri bu.
Yıllar sonra önünüze çıksa şimdinin,ona ettiği kalleşliğe yataklık etmek elbirliğince.
Yemin etseniz başınız ağrımaz.
O ,o dur da ona ne olmuştur.
İçinizde ona ait ne varsa ne vakit ve ne yana savrulmuştur?
Savrulurken siz neredeydiniz?

İşde sırf bu yüzden ,
tam da bu nedenle
geçtiysen yanımdan yönümden sadece bir selama kaldıysa işimiz
o son gördüğün hallerim yoksa üstümde başımda hatırın kalmasın.

Arkadaşım....Yoksa sevgili miydik?



DEMEM O Kİ;

"Pardon" dinliyorum şimdilerde Sezen'den...Tüm yazı şarkıya ithafen.

Hiç yorum yok: